leila suger på att blogga,

NU. IDAG. FÖR NÅGRA SEKUNDER SEDAN.... så kunde jag äta en normal måltid. Alltså, inte en halv macka eller så. Utan ett revbensspjäll, en kycklig&potatissallad baguette + kex m. ost. OCH nu sitter jag och äter digestive och cola(L) Jag kunde till och med känna smaken av maten OCH jag kräktes inte eller någonting. FAN VAD JAG ÄR BRA! Tror inte riktigt att någon förstår detta men... att  inte gilla mat är fördjävla overkligt. Som att flyga in i någon fantasivärld. Som att någon tog en viktig del av mig. Slet ut hela mitt hjärta. Förvandlade min personlighet och bara "nej, mat är vidrigt. Ligg i din säng, snora, spy och hosta ut lungan istället du. Det är ditt nya jag. FABULÖÖÖS BÄBYY DUU ÄÄÄ SOM KATE MOSS DUU DAAARLIIIING". Ja. Jag tänkte att det var Gekåsbögen som sa det. Allt för nu & farsåjävlawell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0