BTW

Leilas första modelljobb har kommit ut och mamabear är stolt som ett as! Längtar tills framtiden för då kommer jag bli bjuden när leila struttar runt på Victoria Secret. Om inte så får jag väll stå utanför och skrika "HEEELÅÅÅÅ I KNÅÅW THAT GÖÖÖÖRL, CHILDOM FRÄÄÄNDS FÖR FUCKING SAKE!!!!", bli utkastad för att sedan sälja nakenbilder på henne till världens alla skvallerpressar. Vilket ändå lät rätt soft ändå. Får jag bli din stalker som lever på soc+fotomontage? PLIZ GÖRLFRÄND PLIIIIIZ
nej jag kunde inte vara seriös hela vägen...lovar att jobba på min feminina, känsliga sida så att vi kan prata känslor, äta äcklig choklad och rosa cupcakes. Eller så tar vi en öl? duveeet. OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0