du e ingen spice girl... du en bajs girl

Tre saker jag inte förstår mig på: skolan, vaginor.....män
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: billig cola, thaipengar och min vackra dator hhihhiih
Tre saker jag gjort idag: vaknat, fisit.. eh... inge mer
Tre saker jag vill göra innan jag dör: sparka ner någon WOIJAA, rapa hela alfabetet, hoppa fallskärm
Tre saker jag kan: få in större delen av näven i munnen, ha damp, hoppa i otakt
Tre saker jag inte kan: dansa modern dans, grina vackert, göra brakskitar
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: MIG!? miljöaktivister och ljudet av fågelkvitter
Tre saker jag skulle vilja lära mig: matte, schteeeka och dansa hambo
Tre favoriträtter: lakris, salta gurkan, friterade saker med lite bajonäs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0